When in doubt, wear black

20.1.16


Z času na čas mávam sny, ktoré sa mi opakujú. Myslím si, že s takýmto niečím sa už každý z nás stretol, či? Jedným z takých snov je, že sa nachádzam v dome s veľkým množstvom izieb a v každej izbe je niekoľko dverí a okien. Cítim, že ma niečo/niekto prenasleduje a ja utekám z jednej izby do druhej ako také splašené kura, no nakoniec sa mi vždy podarí utiecť oknom. :D Druhý sen je taký, ktorý sa začína pomaly premietať aj do reality a to sa mi veru nepáči. :D Scenár je väčšinou rovnaký - mám sa dostaviť na nejaké miesto, ale nemôžem sa dostať z domu. Buď sa šuchcem, alebo niečo zabudnem a neustále pritom sledujem čas. Výsledok je taký, že meškám najprv pár minút, potom hodinu, potom dve atď atď...až to nakoniec vzdám a zobudím sa. :D A takto nejak vyzerajú občas moje rána, hlavne keď mám vstávať do práce a som ako "pribrzdená". Buď ma neposlúchajú vlasy, alebo zistím, že mi chýba jedna ponožka (do práčky dám dve a vylezie len jedna???), neviem nájsť kľúče alebo jednoducho neviem čo na seba a všetko čo si oblečiem, vyzerá zle zle zleeee. :D Naučila som sa však, že ošemetná situácia akou je napríklad výber outfitu, sa dá celkom dobre zvládnuť. Neviem čo zaberá vám, ale u  mňa je to jednoznačne čierna....veľa čiernej, v kombinácii s výraznejším doplnkom. No záhadu stratených ponožiek sa mi ešte vylúštiť nepodarilo. :D Enjoy!






jacket - Reserved
vest - Romwe (similar here or here)
sweater - F&F
ripped jeans - SheIn (check these)
boots - Zara
bag - New Yorker

You Might Also Like

1 comments

  1. veľa čiernej je vždy super voľba ;) outfit vyzerá skvele :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť