All Blue Everything

15.2.16


Nech to znie akokoľvek hrôzostrašne, no čo sa týka kultúry a "skultúrňovania sa", tak som úplný buran. :D V divadle som bola ešte za čias prvohôr a nemám absolútnu šajnu, čo sa momentálne hrá. Prosím nesúďte ma! :D Snažím sa tento môj neduh napraviť, čo znamená, že sa dnes chystám na slovenský muzikál s názvom Frida - maľovať a milovať a na ktorý sa samozrejme nesmierne teším. Chodíte do divadla často? Ak áno, tak aké žánre preferujete - balet, muzikál, činohru či operu? :) 








coat - Zara (similar here)
shirt - H&M
jeans - H&M
shoes - Deichman & DIY
bag - H&M (nice one here and here)

You Might Also Like

14 comments

  1. Skvelý outfit ! Tie nohavice sú veľmi pekné :)
    GIVEAWAY ! THE COLORFUL THOUGHTS


    OdpovedaťOdstrániť
  2. je chodievam do divadla pomerne často :) najradšej mám činohry a muzikály
    ... na tvojou outfite sa mi veľmi pači kombinácia blúzky a tenisiek, aj to DIY na nich vyzerá super ♡ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem....a čo by si odporúčala pozrieť si? :)

      Odstrániť
    2. určite treba vidieť Skrotenie zlej ženy, veľmi sa mi páčila aj Jana Eyrová, z muzikálov ma pobavil Boyband ... a výborný je aj balet Labutie jazero :)

      Odstrániť
  3. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odkial mas tu chlpatu gulicku?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super outfit, tie vlasy ti veľmi závidím, máš ich krásne a tak zdravo vyzerajúce :o ;) aa páči sa mi, že si nezvolila žiadny rúž, takto to vyzerá oveľa lepšie :) inak rada by som ťa pozvala aj tvoje čitateľky na svoju giveaway o kabelku Michael Kors u mňa na blogu, ak máš záujem zúčastni sa ;)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásna kabelka :) Do divadla sme posledný rok začali chodiť trošku viac, najbližšie sa chystáme na Večer francúzskej ľúbostnej poézie v SND. Balet nás až tak moc nebavil. Z činohry tiež odporúčam Skrotenie zlej ženy, veľmi sme sa pobavili a tiež sa nám páčil Úpadok amerického impéria - invázia barbarov. Často ale zvykneme chodiť aj na vážnu hudbu do filharmónie.

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Naposledy som bola na činohre,ktorú mimoriadne obľubujem..Chodím na muzikály, teraz plánujem drámu a operu,na ktorú sa chystám už dlho..Musím povedať,že toto oblečenie je presne to čo sa mi páči..Celkovo tvoj blog je jeden z mála na ktorý prídem,máš štýl a smrnc a nikdy si ma nesklamala, keď som si chcela "pochutit" čo sa módy týka. Len tak ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť