Camel Booties

22.2.16


V dnešnom poste som sa tak trochu zahrala na kovbojku. :D Plne si uvedomujem, že mám v šatníku milión ďalších vecí, ktoré by som mohla nosiť a zaujímavo skombinovať, no tieto roztrhané rifle mi vážne učarovali a sú tak pohodlné, žeby som ich mohla nosiť non-stop. Biely tenký rolák mám aj v tehlovej farbe a mohli ste ho vidieť v jednom zo starých postov...a tiež v kombinácii s týmito jeansami. Klobúk, kabát aj kabelku ( trikrát K !!! ) ste už mali možnosť na mne vidieť, azda jediným novým prírastkom sú kotníkové topánky z Bershky. Celú zimu som sa snažila nájsť podobné, no nikde nič a k týmto som prišla ako slepé kura k zrnu, čo sa mi stáva celkom často. Sila myšlienok naozaj funguje! :D










hat - Stradivarius
top - New Yorker
jeans - H&M
coat - SheIn (cool ones here)
boots - Bershka
bag - Zara

You Might Also Like

4 comments

  1. To sa fakt podarilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jednoduché, ale moc hezké. Možná mi tam schází ještě nějaký decentní pásek ;-) . Dost často v metru vidím u kombinace kalhot a bot, kdy je mezi nimi mezera, nějaké "super" hnusné ponožky což vypadá fakt šíleně :-D.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásný! a pěkné boty:)
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť