F&F Spring/Summer 2016 Refresh

25.2.16


V decembri minulého roku som písala článok o kolekcii F&F Jar/Leto pre rok 2016. Medzitým do kolekcie pribudli ďalšie zaujímavé kúsky, tak prečo si nespraviť menší refresh? Najviac prevládajúcou farbou je modrá, ktorú môžete vidieť v jej najrôznejších podobách, buď ako denimovú modrú, klasickú námornícku modrú alebo žiarivú parížsku modrú. Modrá farba bola aj súčasťou výzvy, ktorú sme ako blogeri dostali. Mali sme vytvoriť outfit, ktorý mal obsahovať minimálne jeden modrý kúsok. Ja som siahla po jednoduchých kúskoch a oživila ich doplnkami. Postupovala som presne tak, ako keď vyberám outfity pre seba. Ako sme sa s touto úlohou popasovali, si môžete pozrieť tu. Ktorý z vytvorených outfitov sa vám najviac páčil? :)





































You Might Also Like

2 comments

  1. F&F mám veľmi rada, niekedy si tam nájdem skvelé kúsky :) A mne sa teda asi najviac páčil v výzve Rebecin outfit z Fresshion :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jú, barevné legíny! Musím říct, že sportovní oblečení mě na fotkách zaujalo ze všeho nejvíc :)

    OdpovedaťOdstrániť