IRRESISTIBLEME.com HAIR EXTENSIONS REVIEW

18.2.16


V dnešnom článku by som vám rada predstavila svoje nové vlasy. Teda nie žeby tie moje čo mám na hlave nestačili :D, ale keď ma oslovili z IrresistibleMe, aby som si jedny vyskúšala, nezaváhala som ani minútu. S vlasovými príčeskami už nejaké tie skúsenosti mám. Myslím si, že ide dobrý produkt, ktorý zároveň predstavuje primeranú náhradu určenú ženám, ktoré nechcú investovať horibilné sumy  (+ hodiny času) za predlžovanie vlasov v kaderníckych salónoch, no na druhej strane rady experimentujú a skúšajú na sebe rôzne look-y. Clip in sú v tomto prípade ideálne, ich aplikácia je jednoduchá a rýchla! A samozrejme nezaťažujú a nepoškodzujú vlasy!




Na trhu existuje neskutočné množstvo rôznych druhov príčeskov. Základom je však ich zloženie. Syntetické príčesky majú svoje klady aj zápory. Cenovo sú o čosi dostupnejšie, nevyžadujú toľko starostlivosťi, vydržia o niečo dlhšie, no na druhej strane nie sú vôbec tvarovateľné, takže zabudnite na styling a farbenie. Príčesky zložené zo 100% ľudských vlasov, nazývané tiež REMY sú úplne iná liga. Sú prirodzené, príjemné na dotyk a môžete sa s nimi vyhrať ako len chcete. Tieto vlasy pochádzajú z krajín ako India, Čína, Brazília alebo Rusko. 



IrresistibleMe ponúka dve rady vlasov:

Silky Touch - 100% Remy, ide o najpredávanejšiu radu, nakoľko ponúka kvalitné a cenovo priaznivé vlasy, ktoré môžu byť akokoľvek upravované. Hustota vlasov smerom dole ku končekom mierne klesá, takisto ako aj normálne vlasy, čo znamená, že vytvárajú prirodzený vzhľad. Sú ideálne pre každého, kto potrebuje pridať trooošičku objemu či dĺžky do vlasov. 
Royal Remy - 100% Remy, premium rada. Vyznačujú sa extra jemnosťou a trvanlivosťou (vydržia dlhšie). Vlasy sú spracované šetrnejším spôsobom a sú husté po celej svojej dĺže a tým pádom viac splynú s vašimi normálnymi vlasmi. 


Ďalej si môžete vybrať z rôznych gramáží alebo dĺžok vlasov. Ak máte vlasy jemné, vyberte si vlasy s gramážou 100 g, ak máte vlasy hrubé a túžite po extra hustých vlasov, siahnite po 200 g. 140 g sú skvelým kompromisom. Životnosť vlasov závisí od toho ako často ich nosíte a ako sa o ne staráte. Nezabúdajte, že ide o ľudské vlasy a treba ich ošetrovať rovnakým spôsobom ako tie vlastné (hydratačné šampóny + kondicionéry či balzamy). 



Ja som si vybrala príčesky z rady Silky Touch - Light Brown, 140 g a dĺžku 18". Prišli mi kuriérom, behom týždňa a zabalené v peknej krabici, a ešte k tomu v pevnom uzatvárateľnom vrecúšku. Na dotyk sú príjemne jemné, šitie je veľmi kvalitné, sponky pevné a farba vlasov pasuje ako riť na šerbeľ. :D V priloženom videu si môžete pozrieť ako som ich aplikovala. Enjoy!



Čo na ne poviete? Páčia sa vám? Vyskúšali ste už niekedy clip in príčesky?

You Might Also Like

4 comments

  1. jsou nádherný!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj, ja mám doma tiež presne takéto príčesky už asi 2 roky a tiež s nimi nejaké skúsenosti. Osobne si trochu myslím, že by si možno potrebovala trochu hustejšie alebo aj dlhšie, lebo takto je tam trošku vidieť tvoje vlastné vlasy a potom sú zrazu trochu redšie ... domýšľam si, že preto si skôr urobila video s vlnitými vlasmi ako s rovnými ... takže je to síce pekné, len by to chcelo trochu doladiť ;)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, pôvodne som uvažovala nad Royal Remy, no nebola som si moc istá. Ale nevadí, tieto môžem vždy pristrihnúť a používať len na zahustenie :)

      Odstrániť