Teddy Coat

28.2.16


Posledné týždne sa nesú v znamení fashion weekov a hoci horím nedočkavosťou vidieť nové kolekcie, oveľa viac sa zaujímam o ľudí, ktorí sa prehliadok zúčastňujú. Pre blogerov, ktorí fotia streetstyle-ovú módu predstavuje táto udalosť menšie Vianoce a pre mňa zas nevyčerpateľnú studnicu nápadov a inšpirácií. Najviac sa mi páči tá rozmanitosť štýlov medzi zúčastnenými - od šialených a bizarných kreácií, hriešne drahých kúskov až po čistý minimalizmus. Ak by som dostala príležitosť, určite by som rada zavítala na milánsky či parížsky fashion week. Na týchto stretnete podľa môjho názoru najviac štýlových ľudí. Ktorý z FW obľubujete vy, resp. ktorý z nich by ste radi navštívili? 





coat - SheIn
sweater - second hand
pants - Zara (very similar here)
shoes - Asos (similar here, here)
bag - Oasap.com

You Might Also Like

4 comments

  1. Veľmi zaujímavý kabátik ! Ja mám rada tiež ľudí čo sa zúčastňujú f.weekov, alebo skôr sa stretávam s takými článkami po blogoch snáď častejšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja by som veľmi rada išla na fashion week do Milana ak by som mohla :) na tvojom outfite sa mi veľmi páči kabelka, aj odvaha s bielym kabátom, ja preferujem tmavšie o ktoré sa nemusím báť, že sa zašpinia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naozaj pekný outfit, teda až na ten kabát, ten sa mi nepáči, ale okrem neho je to super. A ja by som rada navštívila fashion week v New Yorku a Miláne :)

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekný outfit aj farebne zladený, len nie som príliš akosi stotožnená s ,,členkovými,, topánkami, tak ich dĺžka ma irituje :D Ale inak ok, nič výstredne, jednoduché, príjemné :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť