Terracotta top

4.2.16


V rámci mojej posadnutosti pozeraním seriálov (zjavne ňou trpíme všetci) som sa rozhodla, že si stiahnem všetky série Priateľov. Tento kultový seriál netreba nikomu predstavovať, no verili by ste tomu, že prvý diel vyšiel presne v roku 1994? Wow! K mojim obľúbeným postavám patrili Rachel, ktorá bola vždy trendy oblečená a mala super !VLASY!, a Gunther (manažér kaviarne), pretože bol roztomilo čudný. Na počesť tohto skvelého seriálu som sa rozhodla obliecť na štýl 90.rokov, pre ktoré boli typické jeansy - mrkváče. Ja som si k nim rozhodla obliecť tenký rolák v tehlovej farbe a jednoduchý čierny kabát. 90.roky nie sú len o grunge štýle, minimalistický štýl k nemu patrí tiež a drží si svoje miesto až dodnes. 







kabát/jacket - New Yorker (podobné tu / similar here)
top - New Yorker
džínsy/jeasn - H&M (podobné tu/ similar here)
topánky/shoes - Zara (podobné tu/similar here)
bag - Zara

You Might Also Like

4 comments