BOOKGOODLOOK - Smart booking, good looking

3.3.16


V dnešnom článku by som vám s nadšením chcela predstaviť novinku v oblasti beauty služieb. V zahraničí funguje už nejaký ten čas, no na Slovensko zavítala len prednedávnom a ja osobne v ňom vidím veľký potenciál. O čo sa jedná?


BOOKGOODLOOK - ide o prvý rezervačný portál prostredníctvom ktorého si môžete vytvoriť rezerváciu v kaderníckom či kozmetickom salóne. Tento nový spôsob rezervácie služieb vám umožní byť viac flexibilnými a nezávislými. Ani si neviete predstaviť koľkokrát som musela so svojou kaderníčkou meditovať nad tým, aby sme našli vhodný deň a čas, na ktorý by ma objednala. Takto všetko vyriešite behom pár sekúnd! Spoločnosť, ktorá túto platformu prevádzkuje pochádza z Rakúska a svojím nápadom sa rozhodla osloviť zákazníkov aj tu na Slovensku. 



Aké sú výhody pre klientov?
- možnosť objednať sa bezplatne 24/7
- možnosť ohodnotenia služby
- výber salóna podľa kritérií, napr. podľa mesta (zatiaľ sú v ponuke salóny sídliace v Bratislave a v okolí, no postupom času sa portfólio určite rozšíri)
- bezplatné storno objednávky


Aké sú výhody ak ste majiteľom salónu, resp. poskytovateľom služby?
- možnosť získať objednávky od klientov bez ďalšej komunikácie počas aj mimo pracovnej doby
- príležitosť zviditeľniť svoj salón ako aj výsledky práce prostredníctvom fotografií
- odbremenenie sa od tvorby vlastnej webstránky, čo je spojené s ďalšími nákladmi a časom
- možnosť ponúkať služby za akciové ceny




A ako celý tento proces reálne prebiehal? Úplne jednoducho! Na portáli som si vybrala salón, v mojom prípade Lara Beauty v Avione. Následne na to som si zvolila službu (farbenie + fúkaná), konkrétneho kaderníka a presný dátum a čas. V zápätí mi prišiel potvrdzujúci email s detailami mojej rezervácie. Do salóna som sa dostavila v presný čas, oznámila som svoju rezerváciu a po pár minútach som už sedela v pohodlnom kresle. Kaderník, ktorého som si vybrala bol naozaj ústretový, priateľský a s výsledkom jeho práce som veľmi spokojná. 

Čo hovoríte na tento druh služby? Vyhovoval by vám? Vyskúšali by ste ju?



Moje vlasy pred: odrasty, vyblednutá farba a šediny (och mon dieu! :D)




Vlasy po: nový čerstvý náter :D, vyživujúca kúra na suché vlasy + fúkaná








You Might Also Like

1 comments