Cardi & Lace up flats

4.4.16


Vraví sa, že aprílové počasie býva vrtkavé a bláznivé, no zatiaľ sa môžeme tešiť z teplých a slnečných dní. Verím, že jar so sebou prináša lepšiu náladu a viac pozitívnej energie, čo dokazuje aj fakt, že som sa pustila do niekoľkohodinového jarného upratovania....a nie, nemyslím tým šatníka. :D K tomu som sa ešte nedostala. :D No je pravdou, že kabáty som už odložila bokom a na rad sa dostali saká, bundičky a moje obľúbené kardigány. Tento vzorovaný som objavila na klasických potulkách po obchodoch. Strapce mu dodávajú mierny "hippie boho" nádych a je možné ho nosiť pri viacerých príležitostiach. Môžete s ním vytvoriť klasický festivalový look alebo zažiariť na večierku v kombinácii so sexi šatami a vysokými podpätkami. Fantázii sa medze nekladú! Enjoy!

cardigan - H&M
jeans - H&M
lace up flats - Topankovo
bag - Ebay
sweater - Zara
scarf - H&M












You Might Also Like

1 comments

  1. Super boty! Hrozně se mi líbí v kombinaci s těma džínama. :)

    OdpovedaťOdstrániť