Off shoulder blouse

18.4.16


Keď už sa nám tak pekne vyčasilo, tak prečo neukázať trochu kože? Do leta by som chcela nachytať aspoň "špetku" bronzu a tak využívam každú príležitosť. Trend odhalených ramien pokračuje aj túto sezónu a je ideálny pre ženy s užšími ramenami. Blúzku mám zo SheIn a je dostupná vo viacerých farbách. Ja som si vybrala bielu klasiku a skombinovala s novými pohodlnými šnurovačkami v telovej farbe. Enjoy!

off shoulder shirt - SheIn
jeans - H&M
shoes - Topankovo
bag - Mango







You Might Also Like

7 comments

  1. Si krásna a tvoje looky ešte krjaši♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělá kombinace. Hlavně ty boty jsou dokonalý!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zbožňujem tú kombináciu topánok a kabelky :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie topanocky su Uzasnee mozem vediet ci su aj pohodlne na chodenie?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. anooo sú pohodlne a stabilne, ja som s nimi veľmi spokojná :)

      Odstrániť