VIDEO: My Daily Make-up Routine

19.5.16


Zdravím vás! Pripravila som si pre vás video, v ktorom by som vám rada ukázala, aké líčenie používam počas bežného dňa. Som si plne vedomá toho, že na Youtube je takýchto video návodov neúrekom a že naozaj nemôžem konkurovať slávnym "make up guru-om", ktorí dokážu za pomoci štetcov a dekoratívnej kozmetiky vytvoriť hotové divy! Každá z nás používa pri líčení vlastné metódy/techniky a overené produkty, vďaka ktorým môžeme zakryť drobné nedostatky či zvýrazniť potrebné partie. Výrobky, ktoré som použila nájdete bežne v drogériách a snažím sa kombinovať produkty z každej cenovej kategórie. Do make-upu či mascary som ochotná investovať trochu viac, nakoľko chcem, aby na tvári vydržali čo najdlhšie. Ak by ste mali na mňa nejaké otázky, zanechajte komentár a rada vám odpoviem. Enjoy! :)

You Might Also Like

1 comments

  1. Skvelé video. Máš pravdu, že takýchto tutorialov je veľa, ale zároveň je to skvelé osvieženie práve medzi tými profíčkami. Nie každá žena chce nosiť celý deň na tvári šialené vrstvy produktov len preto, aby v konečnom dôsledku vyzerala úplne inak. Fandím tvojej kráse a prirodzenosti ;)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť