Spot on: Favorite Summer Trends

30.6.16


Leto a hlavne letné výpredaje sú už v plnom prúde! Ak ste si svoj letný kúsok ešte nenašli, vybrala som pre vás pár trendov, ktoré patria k mojim obľúbeným už pár sezón. Ktoré letné trendy vás najviac oslovili?


1. Metallic / Metalické odtiene


Chápem, že pre niekoho môžu byť metalické efekty silnou kávou, no verte mi, v správnej kombinácii vás rozžiaria a dodajú šmrnc a nie....nebudete vyzerať ako disko gula. :) Tlmené metalické kúsky oblečenia, napr. vo forme saténových tielok či midi plisovaných sukní môžete nosiť aj počas bežného dňa a budete vyzerať sofistikovane.


1. Choies  2. Boohoo  3. Zara


2. Bell sleeves / Zvonové rukávy

Trend 70 - tych rokov so sebou prináša množstvo výrazných a objemných strihov. Jedným z nich je tzv. "zvonový" strih, ktorý často vídavame na jeansoch, no tentokrát sa presunul aj na hornú časť odevov. Blúzky, topy, košele so zvonovými rukami od tých miernych až po extrémne objemné si obľúbili všetky zahraničné fashionistky.

1. Choies  2. SheIn  3. Shein



3. Ruffles / Volániky

Volániky vládnu letnému obdobiu už nejaký ten čas. Sú krásne svieže, jemné, ženské a hravé! No ženy so širšími ramenami či poprsím by sa im mali vyhýbať.

1. Choies  2. H&M  3. Asos


4. White jeans / Biele jeansy

Čierne a modré jeansy sú klasika. O tom niet pochýb. No povedzme si pravdu, že horúce letné dni sú v nich veľmi ťažko stráviteľné. Ak ste vyslovene nohavicový typ, tak biele jeansy sú pre vás ako stvorené. Dostať ich v rôznych strihoch - od super skinny až po boyfriend - a sú rovnako ľahko kombinovateľné ako klasické jeansy.

1. Asos  2. Missguided  3. H&M

5. Swimsuits / Celé plavky

Ak mám pravdu povedať, plavky som nikdy neriešila. V predajniach som vždy automaticky siahala po klasických dvojdielnych. Svoje prvé jednodielne plavky som si zaobstarala iba pred mesiacom a cítim sa v nich úplne inak ako v bikinách. Akosi istejšie...coolovejšie. :D

1. Asos  2. SheIn  3. SheIn

6. Straw hats / Slamené klobúky


Slamený klobúk je nielen štýlovým doplnkom, ale aj užitočným. Chráni pred neľútostnými slnečnými lúčmi a dokáže oživiť každý minimalistický outfit.

1. SheIn  2. Mango  3. Asos


You Might Also Like

0 comments