Travel Outfit

5.6.16


Viesť cestovateľský život je snom snáď každého z nás. Na cestovaní mám rada úplne všetko okrem lietania. Moment kedy lietadlo vzlieta a keď pristáva  predstavuje pre mňa tie najhoršie muky. A o turbolenciách ani nehovorím. Najradšej by som zjedla čarovnú tabletku a celý tento nepríjemný proces prespala. :D Ročne sa mi podarí vycestovať len do jednej či dvoch destinácií, no o to viac si to vážim a užívam. Turistické atrakcie prechádzam veľmi rýchlo a radšej sa len tak ponevieram a snažím sa vstrebávať všadeprítomnú atmosféru. O pár dní sa chystám do čarovného Ríma a preto som si pre vás pripravila typický cestovateľský outfit. Pohodlné espadrillky sú ideálne na dlhé chodenie, biele bavlnené tričko odrazí dotieravé slnečné lúče a slamený klobúk ochráni pred horúcou páľavou. V ktorých pohodlných kúskoch najradšej cestujete vy? Enjoy!

jeans - SheIn
espadrilles - Topankovo
t-shirt - Kik
vest - SheIn (similar here)
hat - C&A
bag - Mango









You Might Also Like

3 comments

  1. Wau to je naozaj úžasné! Poriadne si Rím uži :)) Samozrejme tvoj fit je znova tip-top <3
    WITH GREY WOLF

    OdpovedaťOdstrániť
  2. outfit je super a všetky kúsky sa ti veľmi hodia :) cestovanie je aj môj veľký sen a keby som mohla, už by ma tu nebolo :D Taliansko si uži!

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť