Gamiss Slit Loose Pants

16.7.16


Už v predchádzajúcom článku som spomínala, že v lete sa bez vzdušného oblečenia nezaobídem. To aj jeden z dôvodov prečo som si vybrala tieto pásikavé nohavice z Gamiss. Neviem vôbec, či môžem v tomto prípade použiť pojem "nohavice"? Ak stojím nehybne s nohami spolu, vyzerajú skôr ako dlhá sukňa, keď chodím, tak zistíte, že ide o široké nohavice. No ak si sadnem, zmenia sa na šortky. :D Nohavice majú po oboch stranách rozparky, ktoré pri pohybe pekne povievajú. Oceňujem aj to, že majú všestranné využitie. Môžete ich obliecť na pláž so šľapkami, v pohodlných teniskách vyraziť na nákupy, či v balerínkach do práce a večer zažiariť pri drinku v sexi sandáloch. Tomu vravím chameleónsky kúsok!

t-shirt - Bershka
pants - Gamiss
shoes - Topankovo
bag - H&M online





You Might Also Like

2 comments

  1. wow naozaj chameleonsky kusok, ja takéto nohavice nevlastním,ale stále viac ich vidím, či na blogoch alebo v obchodoch, takže neviem, či ma to nezláka :D

    www.sinnamonablogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nohavice sa ti skutočne veľmi hodia a outfit vyzerá skvelo :) takéto voľné gate sú presne tým kúskom, ktorý sa mi páči na druhých, ale sama by som do nich nešla :/

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť