Pink Pleated Skirt

19.7.16



Plisované sukne odjakživa patrili k mojim obľúbeným. Najlepšie kúsky sa mi podarilo vyhrabať vždy v sekáčoch, ale kvôli hrubšiemu materiálu boli nositeľné skôr na jeseň/zimu a počas chôdze nepovievali takou ľahkosťou ako ich letné verzie. Momentálne sú trendy sukne v metalických odtieňoch, no ja som si na leto vybrala veselšiu ružovú farbu. Našla som ju na Rosegal a prišla mi DHL-kou do pár dní. Jej široké využitie nemusím snáď ani pripomínať. Ja ju nosím buď v kombinácii s lodičkami, nízkymi či vysokými sandálami, a nebránim sa ani teniskám pre športovejší look. :)

top - Pimkie
skirt - Rosegal
shoes - Ebay
bag - Asos (cool ones here, here, here)
sunglasses - New Yorker












You Might Also Like

6 comments

  1. máš takto naozaj nádherné vlasy! zastala som pri druhej fotke a nevedela som sa posunúť ďalej :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá sukňa a lodičky sú úplne krásne :)

    http://www.ellenya.com/2016/07/satnikova-vyzva.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Už dlho zháňam sivú pleated sukňu, no moje vyhliadky sú zatiaľ neúspešné, zato tá tvoja je naozaj krásna♥

    OdpovedaťOdstrániť