Summer Blue(s)

5.9.16


Ach jaj, ťažko sa mi verí, že leto už máme za sebou. Posledný augustový týždeň ma začal chytať menší "splín". Už som sa začala pomaly zmierovať s faktom, že tento rok sa k moru nedostanem. No na poslednú chvíľu sme sa s priateľom predsa len zbalili a odcestovali do Chorvátska. To ma nikdy nesklame. Počasie nám prialo a ubytovanie sme našli v rekordnom čase. Cítim sa oddýchnutá a pripravená postovať trošku viac, lebo počas leta som to riadne flákala. Cítim, že sa potrebujem viac nakopnúť a inšpirovať. Samozrejme, že aj z vašej strany uvítam akékoľvek nápady a podnety. Enjoy! :) 

top - Bershka
skirt - Sammydress
bag - Sammydress
sneakers - Converse







You Might Also Like

3 comments

  1. OOOOOOHHHH TIMBOOOOO, SIMPLY AWESOME AND MARVELOUS, LOVE YOUR TOP SHIRT WITH THAT DENIM SKIRT AND NO SOCKS WHITE CONVERSES, OH DARLING, YOU LOOK LIKE A GODDESS, SO SEXY, SO CHIC, SO WONDERFUL, OMFGGGGGGGGG I LOOOOOOOOOOVE IIIIIIIIT SOO MUUUUUUUCHHH, SUCH AN INSPIRATION, I AM GOONNAAAAAAAAAAAAA EEEEEEEEEEEEEEXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXPLOOOOOOOOOOOOOOOOOOODEEEEEEEEEEEEEEEE PRETTYYYYYYY HARRRRRDDDD!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Timea, ja ťa proste zbožňujem! :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť