Tik Tok

13.9.16


Už si pomaly zvykám na to, že letné horúčavy zažívame aj počas jesenných mesiacov. Možno sa raz celý svet obráti naruby a budeme mať počasie, ktoré je typické pre obyvateľov južnej pologule. Letné oblečenie teda naďalej ponechávam na popredných poličkách a taktiež spotreba zmrzliny u mňa ostáva  rovnaká. :D Čiernej farby sa nebojím ani v horúčavách, skôr si myslím, že oveľa podstatnejší je strih. K čiernym voľnejším kraťasom som skombinovala vzdušný top, sandále aj kabelku v rovnakých farbách, nechala som vyniknúť len klobúk a strieborné doplnky ako dámske hodinky Casio a prstene. Enjoy! 

klobúk - Oasap (podobný tu)
top - Dresslink (veľa štýlových nájdete na SheIn)
kraťase - H&M
sandále - Mango
 Casio hodinky - Hodinky.sk








You Might Also Like

3 comments

  1. parádny outfit, veľmi sa mi páči ten hnedý klobúk s čiernou páskou, dodáva to looku nesmierny šmrnc :) a milujem tvoje okuliare!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne to vyzerá :) strašne sa mi páči ten top aj tie sandále

    OdpovedaťOdstrániť