Embroidered Jacket

26.10.16


Tento rok bombery zaplavili všetky obchody, ulice, prehliadkové móla.....sú jednoducho všade a priazeň si získali naozaj veľmi jednoducho. No aj napriek tomu si myslím, že sa nájdu ľudia, ktorí tento trend buď nenávidia, ignorujú alebo o ňom ani nevedia. :D Čo je úplne v poriadku. Ja sama som existenciu podaktorých trendov nepochopila (napr. ortopedické šľapky, chlpaté mokasíny???), no trend "bomberiek" ma hneď chytil za srdce a určite pri ňom ostanem viac než jednu sezónu. A čo vy? Patrí podľa vás bombera do základu šatníka?

Zaful bomber jacket
F&F pants
Asos sneakers
H&M bag
SheIn striped t-shirt
Zaful mirror sunglasses







You Might Also Like

5 comments

  1. veľmi sa mi páčia tvoje okuliare :) a keď už spomínaš tie chlpaté mokasíny - ja som nepochopila ani trend chlpatých kabeliek :D wtf, to načo? :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Neviem či patrí zrovna do základu šatníka, no určite ho pekne spestrí, hlavne ak je taká výrazná ako táto tvoja :)

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť