Grey Waistcoat

4.10.16


Minulý týždeň som oslávila svoje okrúhle 30-te narodeniny! Wow, wow, wow!!! Stále tomu nemôžem uveriť. Mala som 23, keď som začala prvýkrát blogovať....taká mladá bezstarostná žaba. :D V mnohých veciach sa môj pohľad na život a na ľudí zmenil, takisto aj vkus, no dakde vo vnútri som stále tá istá žaba. Veď vek je iba číslo a rozhodne by nás nemalo v ničom limitovať. Za týmto účelom som sa vybrala na nákupy a rozhodla sa obdarovať samú seba. Vybrala som si lodičky s mierne "chanelovským" nádychom a sivú vestu z F&F, ktorú som si hneď zamilovala a ktorú je možné vrstviť s viacerými kúskami. Outfit som fotila ešte za teplého počasia a kombinácia košeľa + vesta bola úplne postačujúca. Do chladnejšieho počasia ju plánujem vrstviť so svetrami. Enjoy!

waistcoat - F&F
shirt - H&M
DIY jeans - H&M
bag - Ebay
shoes - Zara (similar here)
necklace - Dresslink (similar on Sammydress)
sunglasses - New Yorker






You Might Also Like

7 comments

  1. Tak to vše nejlepší! Mně čekají přesně tyhle narozky za týden. :D

    A jako vždy, moc ti to sluší.

    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dodatočne všetko najlepšie :) Outfit sa mi až na topánky veľmi páči, vesta je super.

    NITA

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tohle je nádhera s velkým N! moc se mi líbí ta vesta. Šedou miluju a nikde jsem takovou nemohla sehnat :( myslíš, že ji ještě někde seženu?

    Style Solution fashion blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je z novej kolekcie, podľa mna ju ešte zozenies :)

      Odstrániť
  4. Super. Hrozně se mi líbí ta vesta. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť