We go together like winter and sweater

21.10.16


Tohtoročnej jesene/zimy sa vôbec nebojím. Ba naopak. Teším sa! Prečo? Lebo svetre! :D V tomto období ich nosím skoro nonstop. Mám ich poctivo poukladané v komínikoch, dokonca podľa farieb! :D A to o sebe nemôžem povedať, že som zrovna poriadkumilovná, ale keď ide o svetre, tak disciplína a poriadok musí byť. Prednedávnom som si dokonca povedala, že už vlastne žiadne nepotrebujem, pričom som sa na svojom výroku z chuti zasmiala a o pár dní na to som sa vytešovala z nového prírastku. Krémový svetrík som našla medzi výpredajovými kúskami a spolu s roztrhanými jeansami, klobúkom a členkovými čižmami som vytvorila outfit s miernym nádychom "country" štýlu.

sweater - H&M
jeans - H&M
boots - Bershka
bag - Gamiss
hat - Stradivarius







You Might Also Like

4 comments

  1. svetríky sú úplne najlepšie a veľmi sa vytešujem z toho, že ich môžem teraz nosiť. klobúky som si v poslednom čase tiež obľúbila. A tvoj outfit sa mi veľmi páči ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. outfit je super a svetrík parádny :) ja by som si ich nakúpila aj sto, len som stále nejako nenašla nič, čo by mi úplne vyhovovalo :/

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne si to skombinovala, takéto outfity mám rada a na tebe sa mi dnes veľmi páčia čižmičky a to, ako ti klobúk veľmi pristane a dodá outfitu nejaký ten šmrnc.. a rifle su super tiež. Inak ja a svetre...tak ja mám doma momentálne jeden rolák takýto pletený a vážne mi nejaké chýbajú..dnes som sa snažila nejakký pekný nájsť, ale nič mi nepadlo do oka...:)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť