Checkered Pants

29.12.16


Nosenie elegantných outfitov som posledné mesiace akosi zanedbávala, no na Štedrý deň som milerada urobila výnimku. Len škoda, že fotky pôsobia tak pochmúrne, hoc na druhej strane mierna hmla a šeď ladia k minimalistickému looku. Tento rok som nesiahla po tradičných vianočných farbách ani flitroch. Kockované nohavice mi viseli v skrini už nejakú dobu a nadišiel ten správny čas ich vyvetrať. K čierno-bielej kombinácii som zvolila sveter v ťavej farbe a jediný prítomný zástupca z ríše farieb bol červený rúž na perách. Dúfam, že ste prežili krásne sviatky a že ste dostali darčeky, ktoré vás naozaj potešili. :) Enjoy!

pants - H&M
sweater - Zara
coat - H&M (similar here)
shoes - Ebay (similar here)
bag - Ebay




You Might Also Like

8 comments

  1. Tie nohavice sú úžasné, bola by som rada, keby aj mne viseli v šatníku. Veľmi ti to pristane a vôbec mi tam nechýba žiadna vianočná farba či flitre, toto je dokonalé!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veľmi sa mi páčia lodičky a nohavice, určite ich nos častejšie ;) super je aj líčenie!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nevadí, že fotky pôsobia trochu pochmúrne, musím povedať, že tu v Írsku je takto každý deň a je naozaj ťažké vystihnúť minútku slnka na fotenie.. :D Je to tu väčšinou také skoro po celý rok a niekedy naozaj nemá zmysel ísť fotiť :D Inak tie kockované nohavice sú fakt super aj na Vianoce sa hodia, pekný minimalistický štýl.. :)
    Prajem Šťastný Nový Rok a veľa ďlších postov

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V Írsku som bola pred 10 rokmi a hoc je to naozaj krásna krajina, v ktorej je tá najzelenšia tráva akú som kedy videla, kvôli podnebiu by som ta dlhodobo nedokázala žiť :D

      Odstrániť
  4. Great:) xx
    Happy New Year, Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zaujimavé nohavice, mám rada, ked nohavice nie su len obyčajné.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Skvělý outfit! Ty kalhoty jsou bomba!

    OdpovedaťOdstrániť