New Year´s Resolution

1.1.17


Milí čitatelia, rada by som vás srdečne privítala v Novom roku 2017. Dúfam, že ste ho prežili bez vážnejších následkov spôsobených alkoholom. :D Ja som silvestrovský večer trávila doma s priateľmi a vyčerpaná niekoľko hodinovým tancovaním som o piatej ráno konečne zalahla do postele. Vraví sa, že ako na Nový rok, tak po celý rok. Ak je v tom aspoň kúsok pravdy, čaká ma bujarý rok. :D Ako isto viete, s novým začiatkom roka, prichádzajú nové vízie, plány, ciele. Mnoho z nás si dáva tzv. novoročné predsavzatia. Ja osobne toto slovo a nazvime ho že "zvyk" nemám rada. Ak chce človek niečo na sebe alebo vo svojom živote zmeniť, nemal by otáľať, ale začať hneď. 

Už sú to skoro dva mesiace čo som nebola v posilňovni, ale žiaľ popri výchove šteňaťa a v predvianočnom zhone nebolo času. Medzi sviatkami som sa však nechala uniesť....vlastne celkom dosť. :D Veď kto by dokázal odolať zemiakovému šalátu a vianočným koláčom? Po niekoľkodňovej "žravke" všakovakých sladko slaných kombinácií bez akejkoľvek zeleniny či ovocia sa cítim naozaj previnilo a zle. Preto som celkom rada, že sviatky skončili a spolu s nimi všetky neresti. Potrebujem nabehnúť do zabehnutého režimu - pravidelná strava, veľa zeleniny, radikálne obmedziť sladké a pohyb! Nemôžem povedať, že by som si dávala novoročné predsavzatie, len pokračujem v tom, o čo som sa snažila aj počas roka. 

Moje novoročné raňajky som si pripravila zo samých zdravých ingrediencií. Bezlepkové vločky som si zaliala horúcou vodou, primiešala lyžičku medu a mandľové maslo. V mixe vločiek sa nachádzajú aj chia semienka, mandle, tekvicové semienka alebo jablčná vláknina. Všetky suroviny sú dostupné na Powerlogy a sú vyrábané na Slovensku, plus v BIO kvalite. Na vločkách mám najradšej, že sa dajú variovať na mnoho spôsobov. Môžete si ich primiešať do jogurtu alebo tvarohu v kombinácii s rôznym druhom ovocia. Kto má rád sladšie verzie, môže si primiešať kvalitné kakao, agáve sirup, kokosové mlieko, škoricu alebo vanilku. Dávate si novoročné predsavzatia? Majú podľa vás nejaký význam?





You Might Also Like

2 comments

  1. mmm tie Fotky vezerajú veľmi dobre, narobila si mi chúťky :) a aj tebe prajem krásny nový rok! xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mňam, vyzerá to božsky :) ja sa od nového roka tiež poctivo vraciam k cvičeniu a verím, že to vydrží čo najdlhšie :D

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť