Snow Leopard

17.1.17


Wow, wow, wow, tak takéto zasnežené fotky som na blogu hádam ešte nemala! Pre milovníka snehu ako som ja, je to hotový raj a dokážem sa z neho tešiť ako malé dieťa! Verím, že vybrať štýlový outfit do takéhoto nečasu môže byť pre mnohých stresujúce, nemožné alebo dokonca úplne zbytočné a hlúpe, ale ja vravím prečo nie? Ide to aj bez čižiem s kožušinou či hrubých prešívaných búnd....pokiaľ samozrejme nie ste členom vedeckej expedície na južnom póle alebo nežijete niekde blízko sibírskej tajgy. :D Ja v takýchto prípadoch siaham po kožúškoch. Jeden trojfarebný ste mohli vidieť v predchádzajúcom poste a tentokrát prišiel na rad tento s klasickým leopardím vzorom. Veľmi dobrou voľbou sú však aj kvalitné vlnené kabáty, zaujímavé doplnky akými sú napríklad klobúky, šatky, šály alebo vrstvenie viacerých kúskov na seba. Enjoy!

sweater - Primark
cap - Choies (similar on Asos)
jeans - F&F
boots - Zaful
coat - Dresslily
bag - Cropp town







You Might Also Like

4 comments

  1. Super zimný outfit :) perfeknte ti pristane ten kožúšok a hodinky sú tiež mega :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Odpovede
    1. ooo ďakujem za krásny kompliment, taky ani od priateľa nedostavam :D

      Odstrániť