Your wardrobe is incomplete without a camel coat

24.1.17


Nedokážem si predstaviť, ak by som vo svojom šatníku nemala kabát v ťavej farbe. Zaraďujem ho k basic kúskom, ktoré by mali byť súčasťou každej garderóby. Ženskej aj mužskej. A ako si tak všímam, začína sa čoraz viac objavovať aj v uliciach, čomu sa náramne teším. :) Sú dostupné v rôznych odtieňoch a zo širokej škály strihov si dokáže určite vybrať každý. A čo vy, máte už ten svoj? Tento, ktorý mám na sebe mi prišiel z Dresslily a je dlhší aj ťažší než som predpokladala. Stále si na to neviem zvyknúť a dokonca uvažujem, žeby som ho nechala skrátiť na dĺžku po kolená. Čo myslíte?

beanie - Zara
coat - Dresslily
sweater - SheIn
jeans - SheIn
ankle shoes - Zara
bag - Gamiss
sunglasses - New Yorker










You Might Also Like

10 comments

  1. Kabát vyzerá super aj takto, Timi, ale aj skrátený po kolená by bol super. Ja mám kožený hnedý kabát z Manga a je taký ťažký, že ho málokedy nosím aj keď ho zbožňujem. :D beriem si ho niekedy len tak von, ale nikdy, keď idem napríklad nakupovať, lebo si vravím, že keď si ho budem zobliekať a obliekať tak ma obleje horúčava hahaah :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. obliekanie a vyzliekanie ťažkého kabáta počas nákupov sa môže vyrovnať športovému výkonu :D

      Odstrániť
  2. Wow, I’m just really happy that I fint your blog. Your style is perfect. Don’t stop posting ,
    because I’m coming back.
    Regards
    Walkindiscount.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hrozne sa mi páči farebná kombinácia :) čiapka sa ti skutočne veľmi hodí ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Och ten kabátik <3 Si úžasná a skombinovala si to dokonalo! <3
    WITH GREY WOLF

    OdpovedaťOdstrániť

  5. Great post! :) Love the idea of having the text in a written form between the images, looks really cool! :)
    Regards
    Shopafford.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Really nice,Amazing total look
    I love so much this your looking:)
    Regards.
    Shopafford.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Outfit ti veľmi pristane a ten kabát je dokonalý !!��

    accessoriesforbeauty.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc pěkný kabát. Celý outfit je perfektní!

    OdpovedaťOdstrániť