1 dress 4 seasons / 1 šaty 4 ročné obdobia

8.2.17


Málokedy sa mi podarí objaviť šaty, ktoré by mali univerzálne využitie. Tým myslím, že by som ich mohla využiť počas celého roka a nastajlovať ich do rôznych štýlov. Tieto z čiernej sieťoviny a vyšívané aplikáciami v tvare kvetov mi hneď učarovali, ale zároveň som zaváhala, či ich dostatočne vynosím a či mi len neostanú visieť v skrini s tým, že RAZ sa URČITE naskytne špeciálna príležitosť kedy si ich oblečiem. Trvalo mi 1 deň, kým som prišla k finálnemu rozhodnutiu, že ich beriem! Ja viem, že to znie šialene a asi si poviete, načo toľko špekulujem, ale aj tak som sa za normálnu nikdy nepovažovala. :D Šaty prišli v poriadku a vyzerajú presne ako na produktových fotkách. Nastajlovala som ich tak, aby boli použiteľné pre každé ročné obdobie. Budem rada ak sa v komentári podelíte o svoje názory. Ako alebo s čím by ste šaty skombinovali vy?

1. Jar


Jarné rána bývajú chladné, ale keď vykukne slnko, okamžite vyzliekame vrchné vrstvy oblečenia. Preto som ako vrchnú časť odevu zvolila cardigan vo vínovej farbe a pod priesvitné šaty som obliekla tenké čierne šaty na ramienka. Ak nie ste fanúšikmi cardiganov, môžete siahnuť po saku.

šaty - Zaful
cardigan - F&F
lodičky - Reserved
kabelka - Cropp town

2. Leto


Letný outfit je pomerne jednoduchý. Pod šatami mám ďalšie čierne na ramienka. Ale zaujímavo by vyzerali aj šaty v telovej alebo vínovej farbe. Ako doplnky som zvolila kabelku v červenej farbe a pohodlné sandále so šnurovaním. Čerešničkou na torte by mohol byť slamený klobúk.

šaty - Zaful
sandále - Mango
kabelka - Sammydress (podobné nájdete na Lovely)

3. Jeseň

Ideálne jesenné dni vedia byť nádherné. Slnko už síce nie je také intenzívne, ale stále dokáže zahriať. Tentokrát som pod šaty zvolila tenkú puzdrovú sukňu a tenký rolák v tehlovej farbe. Navrch krátku bundičku a členkové čižmy.

šaty - Zaful
rolák - New Yorker
topánky - Topánkovo
bunda - Zaful
kabelka - F&F (podobné tu)
pes (neslúži ako doplnok :D) - Shiba Inu

4. Zima


Osobne sa mi najviac páči práve zimná verzia outfitu. Pod šatami mám opäť čiernu puzdrovú sukňu a vrchnú polovicu som zahalila pod hrubý sveter. K tomu všetkému jednoduchá čierna kabelka so zlatým detailom a minimalistické čierne čižmy po kolená. 

šaty - Zaful
sveter - Zara
čižmy - H&M
kabelka - Ebay


Ďalšie nápady

You Might Also Like

3 comments

  1. skvelé kombinácie, mám hrozne rada články tohto typu :) urobila si dobre, že si si šaty ulovila ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento článok je skvelý, zaujímavo poňatý na všetky štyri ročné obdobia, čo je podľa ma super inšpirácia pre každého aplikovateľná na rôzne šaty :) Aspoň vidíme, že sa dajú nosiť celoročne :) Mne sa veľmi páči jeseň, ale aj zima!

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie šaty sú dokonalé♥♥ A páči sa mi, že si ich dala do 4 rôznych verzií, je to inšpiratívne :)

    OdpovedaťOdstrániť