Put some drama in your sleeves

16.3.17


Musím uznať, že trend asymetrických topov ma naozaj dostal. Či už sú to zvonové rukávy, riasenia, volány, topy na jedno rameno, topy bez ramien alebo všetko naraz dokopy. Neviem čím to je, ale evokujú vo mne kúsok luxusu a ženy v týchto kúskoch sú pre mňa oveľa viac sexi ako v nejakých obtiahnutých mini šatách. A nemusím snáď ani pripomínať, že ich viete vynosiť pri viacerých príležitostiach - na party, voľný čas a aj do práce a dokážu sa pekne pohrať s vašou siluetou. Je nanajvýš zaujímavé ako dokáže malý detail zmeniť celý vzhľad. Tmavomodrý top, ktorý mám na sebe by bol bez zvonových rukávov úplne obyčajným bavlneným tričkom a celý outfit by tak pôsobil ešte viac minimalistickejším dojmom. No široké rukávy to celé tak trochu "zachránili".  A čo vy? Fandíte tomuto trendu? Plánujete si zaobstarať podobný kúsok?

 tričko so zvonovými rukávmi - SheIn
nohavice - Pimkie
topánky - Zara
kabelka - New Yorker
okuliare - Gate









You Might Also Like

5 comments

  1. ..fajnovo vyzeráš a tie boty zo zary sú parádne..prosím ťa akú veľkosť máš tej bundičky zo zaful?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne sa to páči a aj všelijaké tyy topov.. Akurát sa mi nepáči prehnane veľa volánov a môj priateľ vyslovene volány neznáša..no a ja ich teraz vidím všade :D

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten moment, kdy jsem se musela přinutit sama nad sebou, když jen rozkliknu outfit, poznám boty ze Zary :D

    OdpovedaťOdstrániť