I stick with classic

23.5.17


Aj keby som mala šatník ako Mariah Carey (tu si ho môžete kuk :D), pravdepodobne by som nosila stále tie isté kúsky. V niektorých veciach sa cítim tak dobre a pohodlne, až mám pocit, že dokážem dobyť celý svet. :D Zažili ste to už? Ja verím, že mnohí z vás hej! Mojou úplne najbližšou srdcovkou sú voľnejšie jeansy, ktoré nezastavujú prívod krvi do nôh :D, klasické tričko a sako. Takáto trojkombinácia dokáže zo mňa spraviť úplne iného človeka - zmení sa mi chôdza a na tvári mám tajomný úsmev ako Mona Lisa, čo je u mňa veľmi ojedinelé. V ktorých kúskoch alebo kombináciách sa cítite najlepšie vy?

sako - sekáč
tričko - Ebay
jeansy - F&F
čierne dámske mokasíny
kabelka (podobná na Asos)
odznak - Miklosko Fashion Design
okuliare - Bershka












You Might Also Like

10 comments

  1. Moc Ti to sluší, hlavně ty brýle! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. lovely!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Such lovely pictures, dear. You look stunning, as always:)
    Regards.
    Walkindiscount.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám rovnaké pocity ako ty. V šatníku mám KOPU džínsov a nosím len tie najpohodlnejšie v ktorých sa cítim naozaj dobre. A máš pravdu! Zväčša sú to voľnejšie a mom jeans <3 Vyzeráš perfektne!
    WITH GREY WOLF

    OdpovedaťOdstrániť