Čipka & Pásiky

6.6.17


Pásiky patria k starej overenej klasike, ktorú vynosíte počas celého roka, ale mám ten dojem, že pred letom sa začínajú automaticky "propagovať" o čosi viac. A práve túto sezónu sa najviac objavujú na nohaviciach v rôznych farebných prevedeniach. Tie, ktoré mám na sebe tak trochu pripomínajú spodnú časť pyžama....ale počkať....veď aj taký trend sme tu už mali nie? :D Pre mňa je podstatné, že majú v páse gumičku, sú vzdušné a pohodlné....pche.... a v týchto horúčavách??? NA NEZAPLATENIE! Skombinovala som k nim tričko s čipkou, ktoré som vyhrabala v Zare za 3 € a ak máte doma obyčajné bavlnené triko a kúsok čipky, tak by ste si ho vedeli vyrobiť aj sami a vyšlo by vás to rovnako. :D Enjoy!

pásikavé nohavice
tričko s čipkou - Zara
sandále - H&M (stará kolekcia, ale tieto sú podobné)
okuliare - Bershka
kabelka (v Mangu nájdeš skoro rovnakú)







You Might Also Like

6 comments

  1. Jednoduchý, no pritom šik outfit. Ja pásiky zbožňujem. Doma mám veľkú zbierku pásikavých tričiek, ku ktorým vždy pribudne nejaké ďalšie :)

    MargiFashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pásikavých tričiek nikdy nie je dosť! :D

      Odstrániť
  2. ♥ super outfit, páči sa mi to veľmi a pásiky sú top!

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Stunning your outfit.! looking so amazing.! specially your sandals
    Regards
    Somethingoff.com

    OdpovedaťOdstrániť