Miss Tropicana

13.6.17


Pred tropickými vzormi mám celom rešpekt, pretože na oblečení môžu pôsobiť buď strašne gýčovo (napríklad havajské košele, bŕŕŕ) alebo naopak luxusne, nič medzitým neexistuje. Momentálne nájdete v obchodoch veľa kúskov s touto potlačou a priznávam sa, že tomuto trendu som sa naplno oddala. :D Okrem vzorovaných plaviek mi pribudla ešte ultra ľahká šifónová sukňa, ktorá má po stranách rozparky a pri chodení decentne odhaľuje nohy. Kombinujem ju buď s espadrilami, gladiátorkami, sandálami na nízkom či vysokom podpätku, ale určite vyskúšam aj verziu s teniskami alebo Conversami. Odvážnejší môžu skúsiť skombinovať tropický vzor s iným vzorom, napríklad pásikmi. To už by nebola exotika, ale riadna divočina. :) Čo si myslíte o tropických vzoroch? 

blúzka Justplay
sukňa s tropickým vzorom (ďalšie kúsky, ktoré si zamiluješ - 1,2,3)
sandále - H&M (stará kolekcia, ale podobné nájdeš na Topankovo)
kabelka - Cropp town








You Might Also Like

14 comments

  1. Wow, suknička aj celý outfit - TOP! <3 Priznám sa, že ja som tiež trochu opatrná čo sa týka týchto vzorov a doteraz som ich mala len na jednej plážovej taške, takej ružovej tuším z avonu alebo oriflame :DD Ale to bolo dooosť dávno.

    www.nasklee.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha aj ja som mala takú tašku, ale bola z Terranovy a bola ešte obšitá korálkami....úplný gýč :D

      Odstrániť
  2. Ja tropické vzory neodsudzujem, ale páčia sa mi viac takéto zelené ako máš ty.. nie tie oranžové ako sú na tropických košeliach haha :) Vyzeráš krásne pristane ti to :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pro mě jsou tropické vzory kýčové brr :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úžasná sukňa! Ja snáď s tropickým vzorom doma nič nemám, ja som na klasiku - pásiky, bodky a kvietky. Ale takúto sukňu by som brala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, tropické vzory sú skôr sezónnou záležitosťou, v zime by som si teda nič tropické neobliekla :D

      Odstrániť
  5. tá sukňa je perfektná :) ja tieto tropické vzory milujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mne osobne sa veľmi tento trend páči, ale na druhej strane len málo takýchto kúskov ma skutočne osloví... vyzeráš geniálne :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť