Polka Dot

27.6.17


Bodkované šaty s volánmi som videla už na "x" instagramových blogerkách či modelkách. Hoci sa líšili od seba veľkosťou bodiek, značkou či dĺžkou rukávov....jedno mali spoločné.....boli neskutočne ROZKOŠNÉ! Tieto som objavila úplnou náhodou, keď som do H&M išla pôvodne s tým, že potrebujem koberec a odchádzala som aj s kobercom aj so šatami. :D Čo je však na bodkách oproti iným vzorom také výhodné? Najviac asi to, že vás "nedogabú". S leopardími, hadími či zebrovými vzormi treba narábať opatrne, zatiaľ čo bodky sú podľa môjho názoru úplne neškodné. Sú ženské, hravé, mierne retro a dokážu ubrať roky! Čo vy a bodky? 

šaty - H&M (nájdeš pekné aj na Asos)
kabelka - Rosegal (kuk Asos)
baleríny so šnurovaním - Topánkovo
klobúk - C&A





You Might Also Like

3 comments

  1. Veru, bodkované nedogabú a myslím si, že ani pásikované, ale tie sú naozaj rozkošné a topánky sú mega :)

    www.sinnamona.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie šaty som skúšala a veľmi dobre mi sadli, len som si pomyslela, že to celkom nebudem mať k čomu nosiť a veľmi sa mi to nehodí, škoda, fakt sa mi páčia a na tebe vyzerajú úžasne <3

    OdpovedaťOdstrániť