Wardrobe Favorites

15.7.17


Zdravím vás! Ako ste odštartovali leto? Máte už po dovolenke či sa ešte len chystáte? Neviem prečo, ale mylne som sa domnievala, že toto obdobie bude lážo plážo, pohodička ...ale skutočnosť je iná. Mám pocit, že som rozlietaná viac ako inokedy, no aj napriek tomu sa mi podarilo naškrabať nejaký ten čas, aby som sa mohla narýchlo kuknúť do obchodov kvôli výpredajom. A ak mám byť úprimná, tak som ostala celkom sklamaná. Okrem obuvi som nenašla nič, čoby ma extra nadchlo a tak čo sa oblečenia týka, recyklujem staré kúsky ako napríklad tieto vzorované šortky, ktoré mám už asi 3-4 roky. Nosím ich vyslovene iba v lete, ale patria k mojim obľúbeným kúskom bez ohľadu na to, či sú trendy alebo nie a biela tunika je takisto minuloročnou záležitosťou. Máte aj vy v šatníku svojich verných obľúbencov?

šortky - H&M (stará kolekcia, ale kukni Asos)
top - SheIn
ružové sandále (možno sa ti zapáčia aj iné)
kabelka - Asos (štýlové nájdeš aj na Lovely)
okuliare - Bershka
náušnice - Ebay






You Might Also Like

5 comments

  1. Z výpredajov som aj ja sklamaná. Všade majú len úplné handry čo na prvý pohľad na nich vidno, že stáli niekoľko sezón v škatuli v sklade. Takže aj ja vyťahujem poväčšine šatníkové stálice :D

    NITA
    NEW POST

    OdpovedaťOdstrániť
  2. šortky sú úžasné, hrozne sa mi páči ten strih :) vyzeráš super, pekný outfit ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pre mňa je obuv niečím viac ako ideál. Dobre vyzerá, je pohodlná a cena je prijateľná

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Such a pretty looks.! love your outfit babe.!
    Regards
    Somethingoff.com

    OdpovedaťOdstrániť